woman-in-sportswear-standing-on-exercise-machine_23-2147688172

Odchudzanie, krok po kroku

Zima to co prawda pora roku, która bardziej sprzyja budowaniu masy mięśniowej, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby właśnie teraz rozpocząć odchudzanie. Jak się do tego zabrać? Oto kilka cennych wskazówek.

Najpierw dieta. Odpowiednie odżywianie jest niezwykle istotne, nie tylko w trakcie redukcji zbędnych kilogramów, ale także na co dzień. Odpowiednio zbilansowana dieta pozwala utrzymać się w dobrej formie i zdrowiu, ale również pomaga na korektę wielu mankamentów sylwetki. Dla osoby odchudzającej się najodpowiedniejsza wydaje się tzw. sportowa dieta redukcyjna – stosowana przez zawodników sportów sylwetkowych w okresie przed zawodami. Nie jest ona szczególnie skomplikowana i zakłada spożywanie zbilansowanego posiłku (złożonego z wyliczonej ilości protein, węglowodanów i tłuszczy) co trzy godziny. Jej zaletą, oprócz skuteczności jest także to, że osoba, która na co dzień nie odżywia się jak kulturysta, nie będzie odczuwać specjalnego głodu w trakcie jej stosowania.

girl-granola-honey-blue-white-natural_1428-679
Kolejną istotną sprawą są ćwiczenia. Może to być właściwie dowolna forma aktywności fizycznej np. trening fitness dla mężczyzn, albo tradycyjne ćwiczenia z obciążeniem. Ważne jest, żeby taki trening był regularny i przeprowadzany za pomocą właściwego sprzętu. Jeśli chcecie ćwiczyć w domu wybierzcie sprzęt renomowanej firmy jak kelton fitness. Na siłowni zwykle nie trzeba się martwić o odpowiednią jakość poszczególnych urządzeń. O to dba właściciel sali, zatem w waszej gestii pozostaje już tylko regularne przychodzenie na trening.

Sprawdź oferowany sprzęt na http://kelton.pl/pol_m_KELTON-FITNESS-154.html

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *